راه آسان كه آنلاين پولدار شويد و به شهرت برسيد

۱. داستان نويسي را شروع كنيد.برخي افراد با نوشتن داستان‌هاي كوتاه و كتاب‌هاي الكترونيكي به شهرت رسيدند و بازاري براي فروش كارهاي‌شان به دست آوردند.


۲. يك كانال بسازيد و محتواي ويديويي توليد كنيد.‍مردم به تماشا كردن ويديو در يوتيوب و آپارات و مانند اين ها علاقه دارند. اگر مهارت يا تخصص خاصي داريد مي‌توانيد از اين طريق به شهرت برسيد.

۳. در توييتر به يك متخصص تبديل شويد.آيا مي‌دانستيد توييتر مي‌تواند شما را به شهرت برساند؟ در گوشه و كنار توييتر افرادي وجود دارند كه به يك متخصص در توييتر تبديل شده‌اند. اين گروه از افراد، محتواي سودمند اشتراك‌گذاري مي‌كنند و صدها، هزاران و حتي ميليون‌ها دنبال‌كننده جذب مي‌كنند.


۴. يك فروشگاه اينترنتي راه‌اندازي كنيد.اگر در زمينه‌ي هنر، مهارت داريد، مي‌توانيد از طريق سايت‌هاي فروشگاهي مانند ETSY يا سايت شخصي خودتان يا سايت هاي مشابه ايراني به درآمد برسيد. اگر مردم از دست‌سازه‌هاي‌تان استقبال كنند، از اين راه به شهرت خواهيد رسيد.
 ۵: پست مهمان بنويسيد.اگر قصد داريد در فضاي آنلاين به شهرت برسيد، نوشتن پست مهمان در بلاگ‌هاي مطرح مي‌تواند به شما كمك كند به شهرت برسيد و هواداراني جذب كنيد.
۶. به دنبال مشاغلي باشيد كه به گوينده نياز دارند.آيا مي‌دانستيد در عصر ديجيتال، بسياري از كسب و كارهاي آنلاين به گوينده و صداپيشه نياز دارند؟ اگر كارهاي آزاد زيادي در اين زمينه بيابيد، به شما كمك مي‌كند دوران گوينده‌اي‌تان را آغاز كنيد.
۷. استعدادتان در زمينه‌ي خوانندگي را به كار بگيريد.اين تصور كه تنها تعداد محدودي از افراد مي‌توانند در دنياي امروز به خواننده‌هاي مشهور تبديل شوند اصلا درست نيست. بسياري از افراد، ويديوهاي خودشان را كه در حال خوانندگي هستند منتشر مي‌كنند و از اين طريق به شهرت و درآمد خوبي دست پيدا مي‌كنند.
بيشتربخوانيد:۱۲ روش ساده براي افزايش كارايي باتري گوشي هاي آيفون (كاملا موثر)
۸. نواختن ابزارهاي موسيقي خاص را بياموزيد.هيچ محدوديتي در مورد نوازندگان و موسيقي‌دانان محلي وجود ندارد. اكثر افراد، دوست دارند شاهد نواخته شدن آلات و سازهاي خاص موسيقي توسط افراد مختلف باشند. اين كار به ماندگار شدن افراد در فضاي آنلاين و درآمدسازي از آن كمك مي‌كند.
پولسازي آنلاين ۹: يك سايت طنز راه‌اندازي كنيد.درخواست براي سايت‌هاي طنز بالا است. مردم به اشتراك‌گذاري و لينك دادن به برخي پست‌هاي طنز در صفحات مجازي‌شان علاقه دارند. اگر مي‌خواهيد به شهرت برسيد و در فضاي آنلاين مطرح شويد، يك سايت طنز راه‌اندازي كنيد.
۱۰. ويديوها يا پست‌ّهاي آموزشي بسازيد.وقتي مقالات و ويديوهاي مفيد و با كيفيت توليد كنيد، مردم به جستجوي آن‌ها خواهند پرداخت و از اين طريق دانش‌شان را افزايش مي‌دهند.
۱۱. از بازخورد مردم نسبت به موارد مختلف ويديو بسازيد.اگر درباره‌ي برنامه‌هاي تلويزيوني محبوب، ويديو بسازيد، قطعا دنبال‌كنندگان زيادي به دست مي‌آوريد. اين راه، ساده‌ترين راه براي جلب توجه است.

۱۲. مقالاتي بنويسيد كه حاوي جدول هستند.مردم عاشق مقالاتي هستند كه جدول دارند. خواندن آن‌ها آسان است، و اطلاعات بيشتري در اختيار افراد قرار مي‌دهد.
۱۳. محتوايي توليد كنيد كه به ديدگاه فرهنگي‌تان مرتبط است.بايد محتوايي بنويسيد كه معتبر باشد و از ديدگاه خودتان به قضايا بنگرد. بايد از دانش خودتان براي آموزش و سرگرم كردن ديگران استفاده كنيد. اين كار باعث مي‌شود به‌عنوان همه فن حريف شناخته شويد و مردم در هر زمينه‌اي به شما مراجعه كنند.
۱۴. ويديوهاي مرتبط با حيوانات با نژادهاي مختلف تهيه كنيد.با تهيه و ساخت ويديوهاي بامزه از حيوانات مي‌توانيد به شهرت برسيد. آيا با نژاد خاصي از حيوانات آشنا هستيد كه مردم دنيا آشنايي زيادي با آن ندارند؟ پس اطمينان داشته باشيد توجه بيشتر مردم را به خودتان جلب مي‌كنيد.
پولسازي آنلاين چ

۱۵: يك صفحه‌ي اينستاگرام با تصاوير زيبا بسازيد.برخي كشورها به‌خاطر سواحل زيباي‌شان شناخته شده هستند. اگر مي‌توانيد تصاوير زيبايي از اين اماكن را در اينستاگرام به اشتراك بگذاريد، مي‌توانيد توجه مخاطبين‌تان را به خود جلب كنيد، هواداران وفاداري بيابيد و به شهرت برسيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.