نحوه رفرش خودكار صفحه در CHROME

اموزش نرم افزار سخت ا فزار

نحوه رفرش خودكار صفحه در CHROME

موقعيت هاي بسياري وجود دارد كه در آن بروزرساني صفحه به طور مداوم سودمند است، يك حراج سايت eBay يك مثال خوب است. شما مي توانيد يك افزونه براي كروم اضافه كنيد كه به طور خودكار صفحه شما را بروزرساني مي كند.
 
مراحل :
 
بروزرساني صفحه كروم, رفرش كروم 
عبارت "auto refresh chrome" را در Google جستجو كنيد. بر روي يك افزونه كه در ليست وجود دارد مانند "Easy Auto Refresh" كليك كنيد.
 
بروزرساني صفحه كروم, رفرش كروم 
روي «Add to Chrome» در گوشه بالا سمت چپ كادر پس زمينه خودكار كليك كنيد.
 
بروزرساني صفحه كروم, رفرش كروم 
دكمه "Add" را فشار دهيد تا شروع به نصب افزونه refresh كند.
 
بروزرساني صفحه كروم, رفرش كروم 
روي آيكون فلش دايره اي كه در كنار نوار آدرس وب در Chrome قرار دارد كليك كنيد.
 
بروزرساني صفحه كروم, رفرش كروم 
هنگامي كه مي خواهيد ويژگي تازه سازي را شروع كنيد، دكمه سبز "Start " را فشار دهيد. طول زمان بين رفرش شدن صفحه در سمت چپ نشان داده شده است. نماد با فلش هاي دايره اي سبز روشن مي شود و تا زماني كه شما آن را متوقف كنيد، صفحه را در فاصله زماني انتخاب كنيد. با كليك كردن بر روي آيكون دوباره آن را انجام دهيد و سپس دكمه «Stop» را كليك كنيد.
 
نكات :
اطمينان حاصل كنيد كه شما چرخه تازه سازي را متوقف كنيد اگر نتايجي را كه مي خواهيد، مانند صفحه اي بيابيد كه در آن مي خواهيد پيشنهاد دهيد. در غير اين صورت ممكن است نتايج را از دست بدهيد.
 
هشدارها :
مراقب باشيد كه سايت هايي را كه استفاده مي كنيد، تازه اي داشته باشيد، زيرا برخي ممكن است هشدارهايي در مورد چنين فعاليت هايي داشته باشند، زيرا پهناي باند خود را استفاده مي كنند.

بيشتربخوانيد:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.