كمپين هاي تبليغاتي اينترنتي

اموزش نرم افزار سخت ا فزار

كمپين هاي تبليغاتي اينترنتي

كمپين تبليغاتي يك سري از پيام‌هاي تبليغاتي است كه يك ايده و تم مشترك را با مخاطبين به اشتراك مي‌گذارند و يك ارتباط بازاريابي يكپارچه را تشكيل مي‌دهد. ارتباط بازاريابي يكپارچه (IMC)، پلتفرمي است كه در آن گروهي از افراد مي‌توانند ايده‌ها و عقايد خود را به يك اصل رسانه‌اي بزرگ تبديل كنند. كمپين‌هاي تبليغاتي از كانال‌هاي رسانه‌اي متنوع در يك چارچوب زماني خاص استفاده مي‌كنند تا مخاطبان را بشناسند و آن‌ها را تحت تأثير قرار دهند.
 
تم كمپين، پيام اصلي است كه مخاطبين آن را حين انجام فعاليت‌هاي تبليغاتي دريافت مي‌كنند. تمركز اصلي كمپين بر تم است كه انگيزه اصلي فعاليت‌هاي مجموعه تبليغات فردي و ارتباطات بازاريابي را تعيين مي‌كند. كمپين‌هاي تبليغاتي معمولا با هدف استفاده در يك دوره مشخص توليد مي‌شوند. اما بسياري از آن‌ها موقتي هستند چون بعد از مدتي مشخص مي‌شود كه مؤثر، رقابتي و تركيبي از عناصر بازاريابي نيستند.
 
كمپين هاي بازاريابي به صاحبان كسب و كار كمك مي كند تا بهترين استراتژي هاي پيشبرد فروش را براي محصولات و خدمات شركت شناسايي كنند. چه پيشنهاد محصولات يا خدمات بدهيد يا برنامه اي براي ترفيع محصول خود داشته باشيد، كمپين بازاريابي مي تواند شما را از طريق فرآيندها هدايت كند.
 
قبل از اينكه كمپين تبليغاتي خود را گسترش دهيد، بايد جايگاه شركت خود را در بازار و جايگاهي كه مي خواهيد به آن دست يابيد را مشخص كنيد. سپس كمپين تبليغاتي خود را به گونه اي طراحي كنيد كه ارزش ها، ويژگي ها و مزاياي محصولات يا خدمات شما قبل از برگزاري كمپين حفظ شده و حتي افزايش يابد.
 
كمپين هاي تبليغاتي اينترنتي, ايده هاي كمپين هاي تبليغاتيكمپين تبليغاتي پيام‌هاي تبليغاتي است كه يك تم مشترك را با مخاطبين به اشتراك مي‌گذارند
 
انواع كمپين هاي تبليغاتي :
Generic Ad : تاكيد روي نوع محصول نسبت به برند
تاكيد روي ارائه دهنده ي محصول ندارد به جاي آن روي منابع كلي محصول و فوائد آن تمركز دارد.
 
Product Ad: تمركز روي نمايش منافع و مزيت هاي محصولات قيمت ، ارزش و كاركرد محصول
 
Brand Ad : تاكيد روي برند محصول(ممكن است اشاره اي كوچك به محصول داشته باشد يا نه) اساس Brand Ad بر ساخت تصوير ذهني براي برند مي باشد براي كل محصولات پيشنهاد واجد ارزش با استفاده از ساخت تصوير ذهني خوب براي برند.
 
Co-operative: تبليغات و پروموش هايي كه در مدت محدود با پيشنهادات خاص از لحاظ قيمتي و يا خريدهايي با هديه ارائه مي شود.
 
Retail Ad : پيام هايي كه براساس برندهاي موجود يا محصولات موجود كه ارزش ذره اي توسط فروشگاه خرده فروش پاركينگ رايگان يا فروشگاهي ۲۴ ساعته با كافه رستوران و…
 
Range Ad: تبليغ محدوده ي كامل از محصولات
تمام محصولات برند يك تبليغ نمايش داده مي شود.
 
Corporate  Advertising: تبليغ شركت ( توليدي ، خدماتي يا بازرگاني)
همچنين براي شركت هاي مالي براي ارائه خدمات مالي جديد يا رونمايي از فرصت سرمايه گذاري جديد يا به دست آوردن مشتريان جديد
 
Direct Response Ad : تبليغات مستقيم از توليد كننده يا توزيع كننده بدون واسطه خرده فروش و عمده فروش
 
Public–Service Ad: يك تبليغ غيرتجاري براي بالا بردن آگاهي مردم از يك مشكل خاص يا فرهنگي يا …

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.