۵ تااز بهترين برنامه هاي فتوشاپ براي گوشي هاي آيفون

برخي كاربران علاقه زيادي به ويرايش عكسهاي شخصي خودشان دارند و مي خواهند در زمان ثبت عكس، تغييرات مورد نظر را به صورت زنده بر روي تصويرشان اعمال كنند. براي آن‌ها، استفاده از برنامه هاي ويرايش عكس كه قابليت نصب بر روي گوشي را داشته باشد بهترين گزينه است. اما خيلي ها نيز با بهترين برنامه هاي ويرايش عكس كه بالاترين امكانات را داشته باشد و در عين حال رابط كاربري مناسبي هم داشته باشد آشنا نيستند. به همين منظور قصد داريم تا در ادامه اين مطلب شما را با ۵ تااز بهترين برنامه هاي فتوشاپ براي گوشي هاي آيفون آشنا نماييم.
LightX ويرايشگر عكس اندرويد و آيفون(ويدئو):
پست مشابه: ۵ تا از بهترين برنامه هاي فتوشاپ براي گوشي هاي اندرويد
۱- نرم افزار ويرايش عكس Afterlight 2:يكي از ابزارهاي مثال زدني و بي نظير براي ويرايش عكسها كه در اپ استور قابل دريافت است اپليكيشن Afterlight 2 مي باشد. ابزار و قابليت‌هايي كه در Afterlight 2 قرار گرفته است، شما را از هر اپليكيشن ديگري بي‌نياز خواهد كرد. در Afterlight 2 شما تمامي ابزار و مواردي كه براي ويرايش عكس نياز داريد را به صورت يكجا در اختيار داريد. تنها كافي است يك بار هزينه خريد نرم‌افزار را پرداخت كنيد. به اين ترتيب به مجموعه عظيمي از ويژگي‌هايي كه براي اديت عكس نياز داريد، دسترسي خواهيد داشت و از محتواي رايگاني كه به مرور به آن اضافه مي‌شود نيز بهره‌مند مي‌شويد.
Afterlight-4
بخشي از ويژگيهاي برنامه Afterlight 2:
تركيب استادانه تصاويركالكشني بي نظير از فيلترهاابزارهاي حرفه‌اي براي ويرايشي عاليامكان چرخش Gradient و فيلترهاي Dustبرخورداري از دو گردينت جديد به ابزار Gradientsيكبار پرداخت؛ بدون هزينه اشتراك و پرداخت درون برنامهساخت عكس نوشته‌ها با مجموعه‌اي از فونت دست سازامكان دسترسي سريع به هيستوري ويرايش و برگشت به عقبداشتن تكسچرهايي جديد براي اعمال به عنوان فيلتر بر روي تصاوير≡ لينك دانلود برنامه Afterlight 2 براي آيفون

دانلود ۴ تا از بهترين برنامه هاي عكاسي حرفه اي براي گوشي آيفون
۲- نرم افزار ويرايش عكس snapseed:اگر به دنبال ابزاري دقيق و كامل براي ويرايش تصاوير خود هستيد اين برنامه انتخاب خوب شماست. يكي از اپليكيشن هاي معروف و فوق العاده قدرتمند كه از سوي Google براي سيستم عامل اندرويد عرضه شده بود، نرم افزار Snapseed است. به كمك اين نرم افزار مي توان تصاوير موجود در ديوايس را به بهترين وجه ممكن ويرايش كرد و به زيبايي هاي آن افزود. حال گوگل اپليكيشن مذكور را براي iOS نيز عرضه كرده تا كاربران بيشتري را به طرفداران Snapseed اضافه كند. اين اپليكيشن را مي توانيد به رايگان از اپ استور دريافت نماييد اما ما براي راحتي كار شما لينك دانلود رايگان اين برنامه را در ادامه قرار داده ايم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.